İlaçlara Bağlı Yan Etkiler

Alerji

Alerji

İLAÇ TEDAVİLERİNE BAĞLI ALERJİ

 Kanser hastalarında yapılan ilaç tedavilerine bağlı alerji, sık rastlanılan bir durumdur. İlaç tedavisi ile gelişen alerjinin en sık iki formu görülmektedir:

Ağız Yarası

Ağız Yarası

İLAÇLARA BAĞLI AĞIZ YARASI

Kanser tedavisine bağlı ağız yaraları sık karşımıza çıkan yan etkilerden biridir. Genelde tedavi verilmesinden 1 hafta sonra beyaz lekeler şeklinde dil üzeri ve altında, damak ve yanak içinde ve alt dudağın arka kısmında karşımıza çıkmakta, ağrı nedeniyle yemek yemek ve sıvı gıda tüketmek zorlaşmakta ve aşırı tükrük sekresyonuna neden olarak hastada sıkıntı yaratmaktadır.     

UYARI

Web sitemizde yer alan yazı, grafik, resim ve diğer tüm içerikler sadece bilgilendirme amaçlı olup, herhangi bir tıbbi sorunla ilgili doktor tanısı, tedavisi veya konsültasyonu yerine kullanılması veya mevcut devam eden tedavinin sayfada verilen bilgiler doğrultusunda doktora danışmadan değiştirilmesi uygun değildir.

Prof Dr Hakan KARAGÖL'e Randevu almak için bizimle iletişime geçiniz.

Image

Web sitemizdeki tüm makaleler ve görseller lisanlı olup izinsiz kullanılması ya da kopyalanması yasaktır.

Emsey Hospital Tıbbi Onkoloji Depatmanı Çamlık Mah. Selçuklu Cad. No:22 Kurtköy /Pendik İSTANBUL
info@hakankaragol.com
İletişim Hattı - 0 (542) 681-8200- Konum İçin TIKLAYINIZ.